HP Pavilion tx1350ed Media Center

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion tx1350ed Media Center op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TXTom 19-11-2007

Na een weekend met mijn nieuwe tablet pc gespeeld te hebben, kan ik alleen vol lof praten over de TX1350!

Het geluid is ongekend! Vergeleken met andere laptops sta je met deze speakers bij een live concert ;)

Moet wel nog een beetje spelen met de touch screen functie, dat gaat nog niet vlekkeloos. Wel vind ik met de touch screen dat je erg hard moet drukken om het op 'papier' te krijgen.

Overigens ook fijn: Een 6-cell reserve accu (je krijgt dus een 4-cell en een 6-cell), een handige afstandsbediening voor entertainment.

Je kunt de cd/dvd-speler eruit halen en vervangen door een plastic kapje, dat scheelt 200 gram... volgens mij niet echt de moeite waard.

Het draaien van het scherm is super handig!

Alleen erg weinig software voor de touch screen erbij gekregen....